Sajtóközlemények

Legjobb Munkahely címet nyert a Magyar Telekom

Budapest, 2012. október 17. 10:00

A Magyar Telekom második helyezést ért el a nagyvállalati kategóriában, és ezzel Legjobb Munkahely címet nyert az Aon Hewitt 2012-es Legjobb Munkahely Felmérésében.   A legnagyobb hazai telekommunikációs vállalat a munkatársak visszajelzései alapján az 1000 munkatársnál többet foglalkoztató vállalatok kategóriájában a második helyre került a dolgozói elégedettséget vizsgáló, közel 100 magyar cég részvételével megvalósult felmérés során. A Legjobb Munkahely cím használatára három éven keresztül jogosult a vállalat mint a felmérés dobogós helyezettje.

Tizenkettedik alkalommal vizsgálta az Aon Hewitt, hogy mely vállalatoknál a leginkább elkötelezettek a munkatársak Magyarországon. A cégek felmérésekor az elkötelezettség mellé az emberközpontú vezetés, a  teljesítmény központúság, a vonzó munkáltatói arculat, és a fenntartható fejlődés szempontok is társulnak – a győztesek ezeknek a kritériumoknak együttesen felelnek meg. A közel 100 cég több, mint 30 ezer dolgozójára és közel 500 felsővezetőre kiterjedő ez évi kutatás eredményei alapján három kategóriában nyerhették el a Legjobb Munkahely címet, a 250 fő alatti, a 250 és 1000 fő közötti, illetve az 1000 fő feletti vállalatok, és iparáganként is osztottak díjakat. A nagyvállalati kategóriában a Magyar Telekom a legkiválóbbak egyikeként nyerte el a munkatársak elégedettségét és elkötelezettségét tükröző címet, amelyet három éven keresztül használhat.

Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója a Legjobb Munkahely cím elnyerése kapcsán hangsúlyozta: "Nagy öröm számomra, hogy a Magyar Telekom újra Legjobb Munkahely címet nyert. Annál is inkább, hiszen ez az elismerés kizárólag a munkatársak véleményén alapul, és azt mutatja, hogy a telekomosok a magyar átlagot jóval meghaladóan elkötelezettek munkahelyük, a Magyar Telekom iránt. A Magyar Telekom az egyik legizgalmasabb és legsikeresebb iparágban működik, nap mint nap új kihívásokat állítva ezzel valamennyi munkatársunk elé. Célunk, hogy a Magyar Telekom az a hely legyen, ahol nem csupán jó dolgozni, hanem kollégáink valóban megmutathatják, mire képesek. Ezért csapatunk tagjait felhatalmazzuk, hogy minél önállóban és a munkájukért felelősséget vállalva dolgozzanak. Mivel együtt szeretnénk a legjobbak lenni, a közös sikerek büszkeséggel töltenek el minket, újabb alkotásra ösztönöznek, és tiszteletet ébresztenek egymás iránt. A telekomosok elkötelezettségét és teljesítményét versenyképes bérrel és Magyarországon egyedülállóan értékes béren kívüli juttatásokkal honoráljuk. Továbbra is mindent elkövetünk azért, hogy a Magyar Telekom szerethető és élhető munkahely legyen, és megőrizze előkelő pozícióját az ország legvonzóbb munkahelyei közt."

A Magyar Telekom felelős munkáltatói törekvéseit már korábban is több elismeréssel jutalmazták, legutóbb 2011-ben a II. Esélykonferenciána „Sokszínű szervezet TOP10” címmel. 2010 novemberében a Személyzeti Tanácsadók Magyarországi Szövetsége által alapított HR Oscar díjjal. A vállalat szintén 2010 márciusában elnyerte az Év HR csapatának járó Aranyhíd díjat. A Családbarát Munkahely 2008 díj után a Magyar Telekom 2009-ben is elnyerte már a Legjobb Munkahely címet munkatársai véleménye alapján, 2010 nyarán pedig a közép- és kelet-európai Legjobb Munkahely címet. A Magyar Telekom birtokosa az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) által adományozott Egészséges Munkahely 2009 díjnak is.