Sajtóközlemények

Superbrand díjat kapott a Matáv

Budapest, 2004. december 1. 16:00

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága "Társadalmi felelősségvállalás" kategóriában a Matávnak ítélte az első díjat.

A nemzetközi szervezet minden országban felállít egy független szakértőkből álló bizottságot annak biztosítására, hogy az adott ország márkái közül az arra érdemeseket Superbrand státusra emelje. Magyarországon idén először választották ki több ezer közül azokat a márkákat, amelyek a szakértői bizottság szerint a fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amit a vevők elvárnak és elismernek.

A Superbrand minősítést kapott 400 márka közül a Matáv széles körben elismert társadalmi szerepvállalási tevékenységével érdemelte ki a kategóriagyőztesi címet. Ez volt az első alkalom, hogy a Matáv szponzorálási és adományozási tevékenységét egy kommunikációs szakemberekből álló zsűri értékelte és díjazta.

A díj átadására november 30-án került sor, a ceremónián részt vett Bill Colegrave, a nemzetközi Superbrands program igazgatója is. A díjat a Matáv képviseletében dr. Nagy Bálint kommunikációs igazgató és Szabó Gyula márkastratégia igazgatóhelyettes, a Matáv Hozzáad Program vezetője vette át.