Sajtóhírek

Simon András lett a Magyar Marketing Szövetség új alelnöke

Budapest, 2008. május 22.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 20-án megtartott közgyűlésén Kozák Ákost, a Gfk Hungária igazgatóját választották meg a szervezet új elnökévé, az új alelnök pedig Simon András, a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója lett.

A tisztújító közgyűlésen megválasztották az MMSZ új, az elnökkel és az alelnökkel együtt 15 tagú elnökségét is. Az elnökségi tagok közül többen az elmúlt években is betöltötték ezt a pozíciót.

Az új elnök és alelnök célja, hogy az MMSZ az eddiginél hangsúlyosabban jelenjen meg, és ebben kiemelt szerepet kap a marketing lobbi, a képzés és az aktív kommunikáció is. Emellett az új vezetőség törekszik majd a kis- és középvállalati szektor és a nagyvállalatok egyensúlyára a szövetségben.